جواد قاضی جهانی

جواد قاضی جهانی

فرهنگی و هنری و اجتماعی
جواد قاضی جهانی

جواد قاضی جهانی

فرهنگی و هنری و اجتماعی

خواستن توانستن است

انسان در طول تاریخ کارهای تقریبا غیرممکن را انجام داده  و این امکان ندارد مگر با اراده قوی و همت بالا .

خاکریزهای گسترده و پل های شناور در جزیره مجنون و اروند رود و ده ها مورد نظیر آن در دوران  دفاع مقدس را همه بیاد داریم که در کوتاه ترین زمان ساخته شدند و توانایی فوق العاده مردان باغیرت ایرانی را به رخ کشیدند.

خرداد ماه امسال بود که شنیدم مسجد ولیعصر قاضی جهان را برای بازسازی کامل تخریب کردند. با خودم گفتم امسال محرم چه میشود!!؟

عزاداران محرم امسال را چگونه سپری خواهند کرد؟

تقریبا تصور ما این بود که حداقل برای محرم سال ۹۷ این مسجد برای برگزاری مراسم  امام حسین(ع) آماده شود و هرگز متصور نبودیم که امسال مجلس عزاداری در آن  مسجد برگزار شود.

امروز که تصاویر دیشب مسجد ولیعصر(عج) قاضی جهان را دیدم احساس کردم معجزه ای رخ داده است.

خدا را شکر کردم و برای تک تک کسانی که در این حرکت شگفت انگیز فعالیت داشتند و با جان و دل زحمت کشیده اند دعا کردم.

چندین سال است که توفیق حضور در مراسم محرم قاضی جهان را ندارم و به عزاداران در هیئت های قاضی جهان غبطه میخورم و از همه آنان التماس دعا دارم.

این حرکت جهادی باید برای جوانان قاضی جهان الگو و درس بزرگی باشد که هر کاری را که اراده کنند می توانندبه نحو احسن به انجام برسانند.

قاضی جهان دارای استعدادهای فراوان است بخصوص اخیرا در زمینه فعالیت های عمرانی و صنعتی و کشاورزی رشد قابل توجهی داشته و آینده خوبی را برای آن پیش بینی می کنم.

امیدوارم مرکز بهداشت قاضی جهان را نیز بزودی به مرحله بهره برداری رسانده و دل مردم عزیزمان را شاد کنند.

خداقوت مردان پرتلاش و توانمند قاضی جهان

جوادعباس نژاد

ششم محرم۱۴۳۹

پنجم مهر۱۳۹۶